محل تبلیغات شما
روش برای افزایش فروش آنلاین

اثر بخشی فروش سایت خود را با یکی از این راه کارهای تضمین شده در جهت تبدیل بازدید کنندگان به خریدار افزایش دهید. مهمترین فاکتور عبارتست از تست نمودن. تست نمودن تنها ، کشف آن چیزی است که برای سایت شما موثر است و یا نیست.

 
تست اول:

فقط یک محصول یا سرویس را در صفحه اصلی خود ارائه نمایید

آیا شما تعدادی محصول یا خدمات را روی وب سایت خود می فروشید؟ اگر جواب مثبت است پیشنهاد می کنم که امتحان کنید آیا این استراتژی برای شما بهتر است یا خیر ؟ به جای اینکه هر کسی که از سایت شما بازدید می کند یک رشته وسیعی از محصولات را ارئه دهید ، اگر فقط یک محصول را را پیشنهاد دهید شما در واقع می توانید بروی یکسری فواید کلیدی تمرکز کنید و به همه پرسش ها و تهدیدهایی که بازدید کنندگان احتمالا از محصول شما دارند پاسخ دهید. البته مجبور نیستید از محصولات دیگر دست بکشید . بلکه می توانید از طریق صفحات دیگر وب و یا با پیشنهاد هایی که از طریق پیگیری ارائه می دهید به آنها ارائه کنید.

البته تنها راه حل حصول اطمینان از اینکه آیا این امر در مورد بازدید کنندگان هدف شما موثر خواهد بود تست کردن آن می باشد. یک متن فروش برای محصول اخیر خود نوشته و آنرا در صفحه اصلی بگذارید و برای یک هفته یا دو هفته تست را در مورد آن اجرا کنید تا متوجه شوید چگونه فروش شما افزایش می دهد.

 
تست دوم:

مطالب پیشنهادی خود را جهت درج در سایت را طوری تغییر مکان داده تا جایگاه آن تقویت شده و لیست بزرگتری از مشترکان وفادار تهیه کنید.موارد پیشنهادی شماجهت درج در سایت ابزار شما برای جمع آوری آدرس ایمیل های مشتریان و تهیه لیست ایمیل ها توسط شما می باشد و به شما اجازه می دهد که دائم با مشتریان خود در تماس بوده و رابطه ای بر اساس اعتماد و و فاداری بین شما ایجاد گشته و محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید.

در صورتی که متن نامه فروشتان طولانی نیست و محصولات متعددی برای فروش ارائه نمی دهید راهکار قرار دادن محصول سفارشی خود در مکانی تا حد امکان ثابت در صفحه اصلی را تست کنید.(گوشه چپ بالای صفحه جایی است که چشم بازدیدکنندگان را در اولین نگاه به خود جلب می کند. شما باید قرار دادن محصول سفارشی را در هر جای سایت تست کنید تا همیشه در مقابل چشم بازدید کنندگان سایت باشد.

 
تست سوم:

همه با  pop-up menu آشنایی دارند. آنها پنجره های کوچکی هستند که حاوی یک سفارش ویژه یا اطلاعات دیگری هستند که وقتی شما از وب سایتی بازدید می کنید ناگهان ظاهر می شوند. البته کاربران باید اختیار داشته باشند که آیا تمایل به دیدن این منوها دارند یا خیر.اما اغلب مرور گر ها این منو ها را بلاک کرده و کاربران اطلاعات باارزشی را از دست خواهند داد.اما این تا قبل از زمانی بود که یک فناوری موثری را کشف کنیم  که به شما امکان می دهد آگهی های خود را در قالب منوهای مانند pop-upارائه داده که در واقع pop-up نبوده و بلاک نخواهند شد.به اینها "Hover Ads" گفته می شود.

در حقیقت زمانی که افزودن آگهی های نیمه پنهان را در سایت خود تست می کنیم فروش ما افزایش میابد.این آگهی ها موثر هستند زیرا حاوی اطلاعات مهم همچون محصول سفارشی یا یکی از تسهیلات کوتاه مدت ویژه شما برابر دیدگان بازدید کننده هدف می باشد.

 
تست چهارم :

مزایای مختلف سرخط ها

سر خط شما تاثیر زیادی بروی فروشتان دارد. یک سرخط موفق باید مشکلی که بازدید کننده با آن روبه رو است را بزرگنمایی نموده و بر مزایای اصلی محصول یا خدمات شما در حل آن مشکل تاکید نماید.

سرخط باید مزیت بزرگ محصول و یک راه حل بزرگ برای مشکل ارائه دهد.

 
تست پنجم :

در متن خود یک مشکل را مطرح نموده و نشان دهید چگونه می توانید آنرا حل نمایید.

در چندین پاراگراف اول که در صفحه اصلی شما ظاهر می گردد باید به جزئیات بیشتری از مساله ای که در سرخط خود مطرح نموده بودید بپردازید.تنها زمانی بازدید کنندگان شما احساس می کنند که آنها را درک نموده اید که مطمئن شوند که شما می توانید مشکل آنها را حل نمایید.

وقتی مشکل مطرح شد سپس می  توانید محصول یا خدمات خود را بعنوان راه حل مشکل معرفی نمایید. با تاکید بر اینکه واقعا چگونه محصول یا خدمات شما مشکل خواننده را برطرف می کند این تضمین را خواهید یافت که افزایش فروش خود را شاهد باشید.

 
تست ششم:

اعتبار نسخه ارائه شده خود را افزایش داده و اعتماد بازدید کنندگان را به خود تقویت نمایید. نکته مهم این است که متن فروش شما مایه اعتبار شما باشد. از طریق این فرآیند است که بازدید کنندگان شما اعتماد می کنند و از خرید از شما احساس آسودگی می کنند. چندین راه وجود داردکه این کار را به صورت موثر انجام دهید که ما درباره دو عدد از سریعترین و راه ترین آنها صحبت میکنیم. اگر قبلا از این تکنیک ها استفاده نکرده اید متن خود را ویرایش نمایید و با روشی که اکنون استفاده می کنید آن را تست نمایید وقتی تفاوت را ببینید متعجب خواهید شد.

یکی از روش هایی که شما می توانید اعتبار خود را نشان دهید درج نظرات مشتریان خود در متن پیام فروش می باشد. اینها متونی برگزیده از ایمیل های موثق یا نامه هایی از مشتریان است که بیان می کند چگونه محصول یا سرویس شما کمک نموده تا مشکلی که با آن مواجه بودند حل گردد.شما با افزودن یک بخش به متن خود که اعتبار نامه ها ، تجربه و هر اطلاعاتی از عملکرد گذشته تان را مختصرا توضیح می دهد که شما چگونه واجد شرایط برای حل مشکل بازدید کنندگان شده اید و به این روش می توانید بر اعتبار خود بیفزایید.

 
تست هفتم:

بر بازدیدکنندگان سایت خود متمرکز شوید نه بر خودتان

موفق ترین متون فروش آنهایی هستند که بر خواننده تمرکز می کنند.در اغلب موارد صاحبان مشاغل این قانون ساده طلایی را نادیده می گیرند. به دقت در متون فروش خود بنگرید آیا مملو از کلماتی چون "من" و "ما" نیست؟ به جای کاربرد جملاتی چون " من نرم افزار مدیریت زمانم را با توجه به تکالیف خانه داری طراحی نموده ام " این جمله را بکار ببرید "نرم افزار مدیریت زمان جدید شما ، ساعاتی را برای شما خالی گذاشته تا در آن مدت در کنار خانواده خود باشید".

لذا تلاش کنید به جای کلمات "من" ، "مرا" و "ما" را در متن فروش خود بیابید و آنها را با "شما" و  "شمارا" جایگزین نمایید.

 
تست هشتم:

فوری بودن و ضرورت را در نسخه خود القا نمایید و خوانندگان را متقاعد نمایید که اکنون از شما خریداری کنند. بسیار مهم است که متون فروشتان حس ضرورت و فوریت را در بازدیدکنندگان القا نماید تا آنها مجبور شوند اکنون خرید نمایند. در اینجا چند روش موثر جهت ایجاد حس فوریت وجود دارد. سعی کنید هر یک را در مورد نسخه فعلی خود تست و مقایسه کنید:

    ارائه تخفیف کوتاه مدت مبنی براینکه بازدید کنندگان باید قبل از تاریخ مشخصی خرید نمایند تا واجد تخفیف گردند.
    ارائه مزایای رایگان اضافه در صورتیکه بازدید کنندگان در یک بازه زمانی مشخص خرید نمایند.
    ارائه تنها میزان محدودی از محصولات یا خدمات.
    ارائه تعدا محدودی از مزایا.

 
تست نهم:

هر گونه اشاره به خرید را از بالای صفحه حذف نمایید.

مردم به طور معمول وقتی آنلاین هستند در جستجوی اطلاعات رایگان هستند.اگر نقشه فروش خود را خیلی زود در متن شروع کنید احتمال دارد قبل از اینکه شانسی داشته باشید که دل آنها را بربایید آنها را از ادامه منصرف می کنید.شما بایستی آنها را به آنچه می گویید و ارتباط آن به مشکلی با آن مواجه هستند علاقه مند سازید(همانگونه که به آن در تست پنجم اشاره کردیم).

در اینجا روش ساده ای را برای اصلاح لحن متن فروش بیان می کنیم. تلاش کنید اشاره به "خرید" و "مبلغ" و " فروش" را از بالای صفحه خود حذف نمایید و نتایج حاصله را با نتایجی که اکنون از آن استفاده می کنید مقایسه نمایید. به خاطر داشته باشید که چیزی را ذکر ننمایید که ارتباطی با خرید یا هزینه کردن داشته باشد قبل از اینکه خواننده شما به محصول علاقه مند گردد.

 
تست دهم:

میزان تمایل به محصول خود را با افزودن تصاویری تقویت نمایید.

تصاویر محصولات شما باعث می شود آنها را ملموس تر و واقعی تر نماید. اما گاهی نمایش بسیار زود محصول در فرآیند فروش می تواند به شکست بینجامد. شاید احتیاج باشد فواید و ارزش های محصول را قبل از اینکه نشان دهید آن محصول چیست مطرح نمایید.

قرار دادن تصویر در نزدیک بالای صفحه را با قرار دادن آنها در جایی نزدیک به محل "درخواست برای اقدام" (جایی که اعلام فروش می کنید) در انتهای متن تست کنید. همچنین درج تصویر در صفحه سفارش محصول را تست نموده و پاسخ را در مقابل درج هیچ گونه تصویری در آن مقایسه نمایید. با  تحلیل دقیق و کامل در طول هر تستی خواهید آموخت که در جهت بیشترین تاثیر ، تصاویر محصولات را دقیقا کجا قرار دهید.

 
تست یازدهم:

توجه افراد در حال جستجو را با تغییر قالب و ظاهر متن خود جلب نمایید.

تعداد بسیار کمی از بازدیدکنندگان از سایت شما ، همه کلمات متن فروش را از آغاز تا پایان می خوانند. اغلب با نگاهی گذرا از متن تنها لغات و عبارات خاصی را می خوانند. این به این خاطر است که اگر شما نیاز دارید مزایای اصلی خود را برجسته نمایید ، تست کنید و به ترکیب درستی دست پیدا کنید که نظر مردم را با نگاهی که به آن می اندازند جلب کند. این موارد عبارتند از:

    کاربرد خطوط بولد ، ایتالیک و برجسته بطوریکه بر کلیدی ترین مزایای پیشنهاد شما تاکید نماید.
    تنوع در پاراگراف ها ، بدین منظور که صفحه شبیه ستونی از متون با قالب منسجم نباشد.
    افزودن سرخط های فرعی که بر پیام های اصلی شما تاکید نماید و بازدید کنندگان شما را مجبور نماید پاراگراف هایی که به دنبال می آیند را بخوانند.
    قسمت چپ صفحه را خالی بگذارید (زیرا این حالت خواندن متن راحت تر است از متن justifyشده)
    قرار دادن تکه های مهم ولی کوتاه متن یا سرخط های فرعی در وسط به طوری که آنها از بدنه اصلی متن بیشتر نمایان کند.
    قرار دادن لیست هایی که با  بالت ها شروع می شوند تا بر نکات اصلی تاکید نمایند.

 
تست دوازدهم:

در ایمیل های پیگیری برای مشترکان جدید که هنوز از شما خرید ننموده اند می توانید پیشنهاد خود را مجددا تکرار نمایید و دوباره اقدام به فروش را مطرح کنید. سعی کنید بلافاصله پس از اینکه مشترکان ثبت نام کردند ایمیل پیگیری را ارسال نمایید و برای آنها دلیلی را مطرح کنید که همان روزی که ثبت نام نموده اند به سایت شما بازگردند. می توانید این روش را با ارسال پیگیری ها 3 روز پس از اینکه مشترکان برای اولین بار از سایت شما بازدید کردند مقایسه نمایید تا متوجه شوید کدام روش به بهترین نحو عمل می کند.

پیگیری مشتریان فعلی هم حائز اهمیت است. در حقیقت تست ها نشان می دهد که 30 درصد مشتریان اگر به آن ها شانسی داده شود دوباره خرید می کنند. این امر به شما کمک می کند روابط سود آور و بلند مدت خود را با آن ها گسترش دهید و به شما اجازه می دهد محصولات را به طور خودکار مطابق با خرید اولیه آنها پیشنهاد دهید.می توانید ارسال یک پیشنهاد متناوب را با پیشنهاد سه روز پس از خرید تست نمایید تا متوجه شوید کدام روش موجب فروش متناوب پبشتری می گردد.

 
مزایای تست بخش بخش

نکته مهم در هنگام تست سایت این است که هر بار فقط یک آیتم را تست کنید یا دقیقا بدانید کدام تغییر بر نتایج موثر بوده. یک شیوه تست که به "تست بخش بخش" معروف است بدین روش عمل می کند : این تست به شما اجازه می دهد که بازدید کنندگان خود را به دو بخش تقسیم نموده و به عنوان مثال یک سرخط را با یک گروه و سرخط دیگر را با گروه دوم (هر دو در یک زمان) تست کنید.

این روش یک استراتژی ایده آل برای کسب و کار آنلاین می باشد. اما بویژه برای سایت های جدید با ترافیک کمتر مناسب است زیرا روشی عالی برای ارائه نتایج صحیح از تست را بدون توجه به میزان ترافیک شما فراهم می کند.با نگاهی به مثال ذکرشده توضیح می دهیم که این روش چگونه عمل می کند.

اگر شما اجزا فروش خود را تست نمایید باید بهترین و عملی ترین متن فروش خود را استفاده کنید

برای تست یک سرخط جدید برای مثال نیاز دارید صفحه وب دیگری را ایجاد کنید که همپای کارآمدترین صفحه وب شما باشد. اما حاوی یک سرخط جدید باشد. با استفاده از نرم افزار تست خاص نیمی از مشتریان خود را به صفحه قدیمی هدایت نموده و نیمی دیگر را به صفحه جدید(در همان بازه زمانی) برای مثال اگر شما دو مشتری به نام باب و جین داشته باشید، نرم افزار تست به شما اطمینان می دهد که باب متن فروش A  را میبیند و جین در همان زمان متن فروش Bرا مشاهده می کند. در حالیکه هر دو در یک آدرس هستند. مشتریان دیگر شما هم به همین ترتیب بطور مساوی بین دو متن فروش متفاوت تفکیک می شوند.

اگر به هنگام پیگیری اینکه چه تعداد بازدید کننده به هر صفحه سر زده اند وچه تعداد درخواست فروش دریافت کرده اند کشف نمودید که متن فروش که سرخط جدید است 15 درصد بازدید کننده بیشتری را به خرید ترغیب می کند در خواهید یافت که سر خط جدید موثرتر است. سپس شما می توانید اجزا دیگر متن فروش را یک به یک تست نمایید و به تدریج فرآیند فروش خود را متوازن و متعادل نمایید.

نرم افزار این امکان را به شما می دهد که دو متن مختلف را در یک بازه زمانی تست کنید.اگر به جای آن شما طول چند هفته یک سرخط را تست کنید و سرخط دیگر را در طول هفته دیگر و اگر در یکی از بازه های زمانی تعطیلی وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ یا اگر یک نمایش بزرگ تلویزیونی در طول یکی از این دوره ها رخ دهد ولی در دیگری نه چه می شود؟ هر دو این عوامل بطور چشمگیری نتایج شما را منحرف می کند زیرا در طول این دوره ها ممکن است تعداد کمتری از مردم آنلاین باشند.

اجرای برخی تست های پایه با استفاده از نرم افزاری شبیه ذیل آسان است:

    Web Trend 7: یک رشته خدمات تست در مقابل یک هزینه برای یکبار یا نرخ ماهیانه  ارائه می دهد و شما می توانید خدمات آنها را بصورت رایگان جهت یادگیری آزمایش نمایید. Web Trend 7همچنین به شما اجازه می دهد فراتر از تست بخش بخش بروید و تست موارد دیگر را در یک بازه زمانی شروع کنید. شما در حقیقت می توانید تحصیل کنید که ترکیب چه مواردی (برای مثال ترکیب یک سرخط خاص و درج پیشنهاد و  .) بهتر عمل می کند.
    مانند Offermatica ، Web trend 7 به شما اجازه می دهد که تست بخش بخش انجام داده و تست چند متغیره را اجرا  نمایید. هزینه آن براساس بازدیدکننده می باشد و شما برای اولین بار از طریق نسخه رایگان می توانید خدمات آنها را تست نمایید.
    Click Track به شما اجازه می دهد پاسخ های تست خود را پیگیری نموده و بفهمید که بازدید کنندگان اهل کجا هستند و اینکه چگونه به سایت شما دست یافته اند. شما می توانید محصولات نرم افزاری مذکور را بطور رایگان تست نموده و سپس براساس نیاز خود هزینه یکبار استفاده یا استفاده ماهیانه بپردازید.

 
[عنوان ندارد]
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم آذر 1392 ساعت 17:56 شماره پست: 121
مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است
آموزش افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی
آموزش مهم ترین نکات بهینه سازی برای موتور های جستجو (سئو) در فروشگاه های اینترنتی

آموزش مهم ترین نکات بهینه سازی برای موتور های جستجو (سئو) در فروشگاه های اینترنتی

 

 

 

عبارت SEO یا همان Search Enging Optimization به مجموعه کارهایی گفته میشود که منجر به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو میشود. یعنی با رعایت اصول سئو میتوانید کاری کنید تا موتورهای جستجو سایت شما را بهتر بشناسند و در نتیجه ورودی بیشتری به شما بدهند.

 

در مورد فروشگاه های اینترنتی هم هر چقدر که سئوی سایت شما قوی تر باشد، بازدید کننده و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

 

گرفتن بازدید کننده برای فروشگاه اینترنتی بسیار دشوارتر از سایت های دیگر است. به عنوان مثال اگر شما یک سایت تقریحی یا خبری ایجاد کنید میتوانید از همان هفته های اول انتظار ورودی از گوگل، یاهو، و سایر موتورهای جستجو داشته باشید. اما گاهی اوقات یک فروشگاه اینترنتی با اینکه چند ماه از تاسیس آن میگذرد نمیتواند وروردی خوبی از گوگل داشته باشد.

 

یکی از دلایل این مسئله، این است که در حالت عادی جستجو برای خرید از اینترنت در مقایسه با جستجوی عناوین سرگرمی و خبری بسیار کمتر است. با این حال با رعایت قوانین سئو میتوان کاری کرد تا بازدید کننده بیشتری وارد فروشگاه اینترنتی شما شود.

 

در این مقاله، 5 نکته مهم برای بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی از نظر سئو را بررسی میکنیم.

 

1. بهینه سازی Meta Tags (برچسب های متا)
هر یک از صفحه های سایتتان را با یک عنوان و توضیح منحصر به فرد برچسب گذاری کنید. موتورهای جستجو به عناوین مختلف و متنوع علاقه زیادی دارند. شما می توانید برچسب های متا (Meta Tags) را در قسمت Head کد HTML تان درج کنید. بیشتر نرم افزارهای فروشگاه ساز امکان تعیین Meta Tag برای صفحات مختلف را دارند. برچسب عنوان (Title Tag) هنوز هم یک عامل مهم در بهینه سازی موتور جستجو است.

 


2. بهینه سازی آدرس صفحات
ساختار نشانی وب (URL) هنوز هم یک عامل مهم در سئو است، پس مطمئن شوید که آنها را به درستی تنظیم می کنید. از تعدادی واژگان کلیدی توصیفی در نشانی های وب تان استفاده کنید، اما از نشانی هایی که بیش از اندازه طولانی هستند بپرهیزید. از خط تیره کوتاه برای جداسازی واژگان کلیدی استفاده کنید، و از زیر خط ها و نمادها اجتناب نمایید.

مثال: http://www.myshop.com/content-writing-service.htm

شما به مقداری دانش فنی برای اجرا و پیاده سازی بازنویسی نشانی وب نیاز خواهید داشت. زیرا CMS های متداول فروشگاه ساز این کار را به صورت خودکار انجام نمی دهند.

 


3. افزودن عنوانی منحصر به فرد به فروشگاه تان
معمولا شما رقبای زیادی دارید که محصولات یا خدماتی مشابه شما ارائه میکنند. بنابر این باید چیزی در توضیحات یا عناوین فروشگاه شما باشد که در سایر فروشگاه ها نیست. سعی کنید با ارائه برخی تصاویر منحصر به فرد و محتوای متنی که خودتان نوشته اید، شاخص باشید. از کپی کردن متن توضیحات از سایر فروشگاه ها خودداری کنید! چون چیزی نصیب تان نمیکند. با افزودن توضیحات اختصاصی به گروه ها و صفحه های محصول تان، نه تنها در حال ارائه محتوای بیشتر به موتورهای جستجو به منظور شاخص بودن هستید، بلکه اطلاعات بیشتری را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورید.

 


4. سرعت لود شدن سایت همیشه مهم است
فرقی ندارد شما چه محصولی میفروشید یا چه خدماتی ارائه میکنید. بازدید کنندگان سایت ها (که در اینجا مشتریان شما هستند) همیشه از بازدید سایت هایی که سریع بارگذاری میشوند لذت میبرند. یک فروشگاه اینترنتی سنگین که با کندی بارگزاری میشود، یکی از دلایل از دست دادن مشتری است. هیچ کس دوست ندارد چند دقیقه در انتظار باز شدن یک صفحه (Loading) منتظر بماند. اگر چه کیفیت عکس محصولات مهم است، ولی نباید حجم ها آنقدر زیاد باشد که مشتری قید صفحه را زده و آن را ببندد. علاوه بر توجه بر حجم صفحات، از کیفیت و سرعت سرور سایت خود نیز مطمئن شوید.

 


5. لینک های داخلی
لینک های داخلی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم هستند. همان لینک هایی که شما در صفحات مختلف درج میکنید و بازدید کننده را به صفحات دیگر سایتتان میبرید. هر زمان که فرصتی برای لینک به یک صفحه محصول به دست آوردید، می بایست این کار را انجام دهید. مثلا محصول جدیدی را در فروشگاه درج کرده اید، در توضیحات میتوانید بگویید این محصول نسبت به فلان محصول (لینک) این تفاوت ها را دارد. البته استفاده از لینک های داخلی می بایست با میانه روی و اعتدال صورت گیرد. از هوش خود بهره بگیرید و برای پیوند دادن به هر واژه کلیدی که با آن روبرو می شوید کاملا فکر کنید.

 آموزش افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی
 

[عنوان ندارد]

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم آذر 1392 ساعت 9:42 شماره پست: 120
دانلود آلبوم جدید پویا بیاتی به نام کالکشن ۲۰۱۳

    ۲۰ آذر ۱۳۹۲
    فول آلبوم پویا بیاتی



دانلود آلبوم جدید و شنیدنی پویا بیاتی به نام کالکشن ۲۰۱۳

ترانه سرا و آهنگساز : پویا بیاتی
دانلود آلبوم جدید پویا بیاتی به نام کالکشن ۲۰۱۳

دانلود آلبوم جدید پویا بیاتی به نام کالکشن ۲۰۱۳

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

دانلود با لینک مستقیم

برچسب ها:دانلود اهنگ كالكشن2013،دانلود اهنگ جدید پویابیاتی

 
دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام تو که میدونستی
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم آذر 1392 ساعت 9:38 شماره پست: 119
دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام تو که میدونستی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۲
    آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ناصر صدر به نام تو که میدونستی + متن آهنگ

ترانه سرا : امید باوفا / ملودی : محسن جانلو / میکس و مسترینگ : بهراد شهریاری
دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام تو که میدونستی

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام تو که میدونستی

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

متن آهنگ ناصر صدر به نام تو که میدونستی

تو که می دونستی عشقت سینه سوزه

تو رفتی و قلبم تو آتیش می سوزه

صدام کن دوباره بذار پر بگیرم

بدار پای عشقم من عاشق بمیرم

همش بد بیاری همش بی قراری

شبا آه و حسرت من و گریه زاری

تو که می دونستی غرور و شکستم

واسه ی همیشه من به پات نشستم

تو که می دونستی چرا جا گذاشتیی

دلمو شکستی تنهام گذاشتی (دو بار)

تگ دوم آهنگ ناصر صدر به نام تو که میدونستی

دلم می خواد اما خودم نمی تونم

بی خیال تو شم تو آروم جونم

آخه تو یه روزی همه کسم بودی

هیشکی رو نداشتم.تو نفسم بودی

تو بگو چجوری میشه باهات بد شم

از تو و از این عشق از همه چی رد شم

تگ سوم آهنگ ناصر صدر به نام تو که میدونستی

تو که می دونستی غرور و شکستم

واسه ی همیشه من به پات نشستم

تو که می دونستی چرا جا گذاشتیی

دلمو شکستی تنهام گذاشتی

دانلود با لینک مستقیم

برچسب ها:ناصرصدر،دانلود آهنگ تو كه میدونستی
 

خرید کالاهای با دوام ساخت داخل

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم آذر 1392 ساعت 22:0 شماره پست: 1
طرح اقتصاد خانواده ( خرید کالاهای با دوام ساخت داخل)

به موجب این طرح، مشتریان با افتتاح یک فقره حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت اقتصاد خانواده می توانند نسبت به دریافت تسهیلات خرید کالا های بادوام ساخت داخل شامل لوازم خانگی و همچنین خرید خودرو ساخت داخل استفاده نمایند.
الف - شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیانی که تا پایان سال 1386 اقدام به افتتاح حساب نموده اند:
الف-1- مدت باز پرداخت تسهیلات حائزین شرایط استفاده از تسهیلات خرید لوازم خانگی از حداکثر سه سال به حداکثر دو سال و خرید خودرو ساخت داخل از حداکثر پنج سال به حداکثر چهار سال تقلیل می یابد .
الف-2- اخذ کد اعتباری از صاحب حساب و گیرنده تسهیلات در هنگام اعطای تسهیلات اامی می باشد.
رعایت مفاد بند فوق برای افرادی که قبل از تاریخ 01/02/1386 نیز اقدام به افتتاح حساب نموده اند اامی می باشد.
           
           
           
           
               
               
                   
                   
                   

الف-3- افرادی که قبل از پایان سال 86 امتیاز لازم را کسب نموده و مبلغ مانده حساب آنها به کمتر از 5 میلیون ریال تقلیل یافته ، حداکثر تا تاریخ 15/02/1387 می بایست نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند ، در غیر اینصورت امتیاز مکتسبه آنها باطل می گردد.
الف-4- اشخاص حقوقی صرفاً تا تاریخ 15/02/1387 می توانند امتیاز لازم را کسب و بعد از تاریخ مذکور امتیازی به آنها تعلق نخواهد گرفت و حداکثر تا تاریخ یاد شده می توانند از تسهیلات استفاده نمایند.
الف- 5- متقاضیانی که تا پایان سال 1386 اقدام به افتتاح حساب نموده و تا پایان سال مذکور امتیاز لازم را کسب ننموده اند پس از کسب امتیاز ، در صورتی که مانده حساب به هر مبلغ کمتر از پنج میلیون ریال کاهش یابد ، مدت زمان استفاده از تسهیلات توسط مشتری 45 روز کاری از تاریخ اولین کاهش مزبور خواهد بود ، بدیهی است پس از طی مدت فوق امتیاز استفاده از تسهیلات باطل می گردد.
الف-6- سایر شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان مذکور ( افتتاح کنندگان حساب تا پایان سال 1386 ) کماکان به قوت خود باقی است .
ب – شرایط افتتاح حساب و اعطای تسهیلات به متقاضیانی که از ابتدای سال 1387 اقدام به افتتاح حساب نموده اند:
ب-1- حداقل موجودی جهت افتتاح حساب مبلغ 5.000.000 ریال می باشد.
ب-2- اشخاص حقوقی مجاز به افتتاح حساب کوتاه مدت طرح اقتصاد خانواده نمی باشند.
ب-3- حداقل زمان لازم جهت دریافت تسهیلات مدت " چهارماه " می باشد.
ب-4- میزان تسهیلات قابل پرداخت پس از گذشت حداقل چهار ماه از افتتاح حساب بشرح ذیل محاسبه می گردد:
میزان تسهیلات خرید خودرو قابل پرداخت در یک روز = یک دویست و دهم X حداقل مانده حساب درهر روز
میزان تسهیلات خرید لوازم خانگی قابل پرداخت در یک روز = یک صد و پنجاهم X  حداقل مانده حساب در هر روز
مجموع تسهیلات قابل پرداخت در هر روز = کل تسهیلات قابل پرداخت در یک دوره
ب-5- به هر مشتری حداکثر یک فقره تسهیلات خرید خودرو به مبلغ 000/000/50 ریال و یک فقره تسهیلات خرید لوازم خانگی به مبلغ 000/000/20 ریال پرداخت می گردد ، صاحب سپرده می تواند یک یا هر دو تسهیلات را دریافت کند.
ب-6- استفاده ازتسهیلات طرح اقتصاد خانواده اعم از خرید خودرو و لوازم خانگی صرفاً در یک شعبه امکان پذیر می باشد.
ب-7- واگذاری تسهیلات در محل شعبه صورت می پذیرد و انتقال امتیاز جهت اخذ تسهیلات به سایر افراد اعم از بستگان درجه یک و غیره، مجاز نمی باشد .
ب-8 – مدت باز پرداخت تسهیلات حداکثر 48 ماه جهت خودرو و 24 ماه جهت لوازم خانگی می باشد
 
 

ردیف
   

مبلغ سپرده گذاری به ریال
   

حداکثر زمان لازم جهت پرداخت تسهیلات
خرید خودرو ( ماه )
   

حداکثر زمان لازم جهت پرداخت تسهیلات
خرید لوازم خانگی ( ماه )

1
   

5000000
   

70
   

20

2
   

10000000
   

35
   

10

3
   

20000000
   

17.5
   

5

4
   

40000000
   

263 روز
   

75 روز
   

*4

5
   

80000000
   

132 روز
   

38 روز
   

*4

6
   

100000000
   

105 روز
   

*4
   

30 روز
   

*4

7
   

200000000
   

53 روز
   

*4
   

15 روز
   

*4

8
   

400000000
   

27 روز
   

*4
   

8 روز
   

*4

شایان ذکر است در خصوص کادرهایی که با علامت * مشخص گردیده اند ، مدت زمان انتظار جهت کسب امتیاز تسهیلات کمتر از 4 ماه می باشد
لیکن به دلیل شرایط و مقررات مربوط به حداقل زمان انتظار ، تسهیلات موصوف پس از گذشت چهار ماه به مشتری پرداخت خواهد شد.
تست هوش
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ساعت 21:40 شماره پست: 117
اینجا چهار سوال معمولی و یک سوال جایزه دار وجود دارد. شما باید فوراً به اونا پاسخ بدین. نباید وقت زیادی تلف کنید، به همه سوالات فوراً پاسخ دهید.

سوال اول:

شما در یک مسابقه سرعت شرکت کرده اید.

از نفر دوم سبقت میگیرید؟
اکنون در چه جایگاهی قرار دارید؟

جواب:

اگر پاسخ شما جایگاه اول بوده، بطور حتم شما دارید اشتباه میکنید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جایگاه او را به دست خواهید آورد پس دوم میشوید!

سوال دوم:

اگر از نفر آخر سبقت بگیرید، جایگاه شما …. ؟

جواب:

اگر پاسخ شما جایگاه یکی مانده به آخر بوده، دوباره دارید اشتباه میکنید!

به من بگو ببینم: تو چطور میتونی از نفر آخر سبقت بگیری؟؟؟

سوال سوم:

یه سوال خیلی ساده ریاضی!

توجه: این مسئله فقط باید در کله شما حل شود! از کاغذ و قلم و ماشین حساب استفاده نکنید.

۱۰۰۰ تا بگیر و ۴۰ تا بهش اضافه کن.
حالا ۱۰۰۰ تای دیگه بهش اضافه کن.
حالا ۳۰ تا اضافه کن.
۱۰۰۰ تای دیگه اضافه کن.
حالا ۲۰ تا اضافه کن.
حالا ۱۰۰۰ تای دیگه هم اضافه کن.
حالا ۱۰ تا بهش اضافه کن. مجموعش چقدر شد؟

جواب

مجموعش شد ۵۰۰۰ تا؟

جواب درست در حقیقت ۴۱۰۰ میباشد!

قبول نداری؟ با ماشین حساب دوباره حساب کن!
امروز قطعاً روز تو نیست.
سعی کن سوال آخر را درست جواب بدی

سوال چهارم:

پدر مریم پنج تا دختر داره:

نانا،
نِنِ
نینی
نُنُ
اسم دختر پنجم چیه؟

جواب:

نونو؟
نه ! البته نه.
اسمش مریمه!
سوال رو دوباره بخون.

خُب، حالا سوال جایزه دار:

یه آقای کر و لالی میخواد مسواک بخره. با در آوردن ادای مسواک زدن، میتونه خواسته اش را به دکاندار حالی کنه و موفق به خرید مسواک بشه.

سوال:
حالا اگه یه مرد کوری بخواد عینک آفتابی بخره، چطوری باید منظورش رو به فروشنده حالی کنه؟

جواب:

اون فقط باید دهنشو باز کنه و اینو از فروشنده بخواد. به همین سادگی!

برچسب ها:تست هوش

چگونه دو کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنیم

+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ساعت 21:37 شماره پست: 116

گر دو کامپیوتر در خانه یا محل کار خود دارید که برای استفاده اشتراکی از فایلهای موجود در هر کدام می خواهید آن دو را به یکدیگر وصل کنید. این روش یکی از سریعترین روشهای موجود است.

برای اتصال دو کامپیوتر استفاده از یک هاب یا روتر همیشه کار معقولی نیست. بلکه استفاده از یک کابل USBــ USB بسیار کاربردی و عملی تر است. با این روش حتی می توانید اتصال اینترنتی را بین دو کامپیوتر به اشتراک بگذارید.

در این آموزش کوتاه برای شما نحوه اتصال دو کامپیوتر با یک کابل خاص USBــ USB ‎آموزش داده می شود.

۱ــ یک کابل USBــ USB بخرید.

اولین مرحله برای اتصال دو کامپیوتر از طریق USB پیدا کردن کابل USBــ USB است در این مرحله باید بسیار دقت کنید. شما به نوعی کابل احتیاج دارید که اصطلاحاً به آن Bridge یا کابل شبکه USB می گویند. این بدان معناست که در این کابل قابلیت اتصال دو کامپیوتر وجود دارد.

در این کابلها یک مدار الکتریکی واسط وجود دارد و دو سر کابل دارای سوکت نوع A است. شما می توانید کابلی بخرید که چیپ Bridge آن USB1.1 با سرعت ۱۲ Mb بر ثانیه یا USB2.0 با سرعت ۴۸۰ Mb بر ثانیه باشد البته توصیه ما USB2.0 است. چون سرعت آن به مراتب بیشتر است. به خاطر داشته باشید شبکه های اترنت دارای استاندارد ۱۰۰ Mb بر ثانیه هستند.

2ــ نصب

بعد از اینکه کابل را بدست آوردید می توانید آن را متصل کنید. اولین کاری که باید بکنید نصب نرم افزار یا درایور کابل است.

بیشتر کابل ها ۲ مود را پشتیبانی می کنند:

۱ــ link mode: در این حالت می توانید به آزادی فایل ها را بین دو کامپیوتر کپی کنید.

۲ــ network mode: در این حالت فقط کپی کردن فایل نیست که می توانید انجام دهید، بلکه می توانید فولدرها، پرینترها و ارتباط اینترنتی را هم به طور اشتراکی استفاده کنید.

۳ــ شروع به استفاده از اتصال خود کنید.

اگر از کابل خود در حالت لینک (link mode) استفاده کنید. به سادگی به برنامه ای که همراه نرم افزار کابل است دست پیدا می کنید و می توانید فایل های خود را انتقال دهید.

اگر از کابل خود در حالت شبکه (network mode) استفاده می کنید. باید کارهای زیر را انجام دهید.

ــ وارد قسمت network connection شوید.آدپترهای شبکه که متصل هستند را می بینید.

ــ اکنون بر روی آدپتری که کامپیوتر شما را به اینترنت متصل می کند راست کلیک کنید.

گزینه properties را انتخاب کنید. در برگه Advanced برای گزینه Allow other network users to connect through this computers Internet connection. یک علامت تیک قرار دهید.

ــ بعد از اینکه این کارها را انجام دادید کامپیوتر خود را restart کنید. اکنون کامپیوتر دیگر هم می تواند به اینترنت متصل شود.

شاید استفاده از هاب برای دو کامپیوتر کار مطمئن تری به نظر برسد ولی باید پول بیشتری هم خرج کنید به هر حال تصمیم با شماست.
برچسب ها:چگونه دو كامپیوتر را به هم متصل كنیم،اموزش وصل كردن دو كامپیوتر
35 میانبر صفحه کلیدی که همه باید بدانند
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ساعت 21:35 شماره پست: 115
همان طور که می دانید استفاده از میانبرهای صفحه کلیدی به میزان قابل توجهی به کار با کامپیوتر سرعت می بخشد. بکارگیری از این میانبرها باعث کاهش تعداد دفعات کلیک کردن و صرفه جویی در وقت می گردد. مثلا فرض کنید که قصد دارید، بخش properties یک پوشه یا برنامه ای را نگاهی بیندازید و یا تغییراتی در این بخش اعمال کنید. بجای اینکه راست کلیک کرده و سپس گزینه properties را انتخاب کنید، براحتی می توانید با استفاده از میانبر Alt+Enter این کار را به سرعت انجام دهید. در ادامه به میانبرهایی که هر کاربری باید بداند اشاره می کنیم.

میانبرهای برنامه:

Ctrl-A انتخاب تمام متن یک فایل ورد و یا فایل های یک پوشه

Ctrl-C کپی متن یا فایل انتخاب شده به کلیپ بورد

Ctrl-V جایگذاری(پیست) متن یا فایلی که در کلیپ بورد کپی شده

Ctrl-S مشخص کردن مکان ذخیره شدن فایل متنی یا صفحه وب

Ctrl-F باز کردن منوی جستجو تقریبا در تمام برنامه ها و مرورگرها

Ctrl-Z کنسل کردن آخرین عمل انجام شده(undo)

Ctrl-← با فشردن Ctrl و فلش سمت چپ، مکان نما به ابتدای کلمه قبلی رفته و با ترکیب Ctrl و فلش سمت راست مکان نما به ابتدای کلمه بعدی می رود

Ctrl-Shift-← یا → انتخاب کلمه قبلی یا بعدی(بستگی به فشردن فلش راست یا چپ)

Ctrl-Backspace حذف اولین کلمه سمت چپ مکان نما

Ctrl-Home رفتن به ابتدای متن

Ctrl-End رفتن به انتهای متن


میانبرهای مرورگر:

ESC توقف بارگذاری صفحه

CTRL-F4 بستن تب جاری

CTRL-J دانلودها

Ctrl-H تاریخچه

CTRL-F جستجوگر صفحه

Ctrl-T باز کردن تب جدید

F5 رفرش یا بازآوری صفحه

Ctrl-Tab رفتن به تب بعدی

Ctrl-Shift-T باز کردن آخرین تب بسته شده

Ctrl-Enter باز کردن صفحه موجود در زبانه جدید

Ctrl-W بستن زبانه


میانبرهای ویندوز:

CTRL-SHIFT-N ایجاد یک پوشه جدید

Ctrl-Shift-Esc باز کردن تسک منیجر

Ctrl-Shift-click بازکردن برنامه های موجود در تسکبار از طریق مدیر administrator

Alt-Tab حرکت بین پنجره های برنامه های باز

Win-R اجرای برنامه Run

Win-m مینیمایز کردن پنجره های باز

Win-D مینیمایز کردن پنجره ها و رفرش صفحه

Alt PrintScreen گرفتن تصویر فقط از پنجره باز

win-19 باز کردن برنامه های موجود در تسکبار به ترتیب مکان قرارگیری

Win-tab نمایش پنجره های باز بصورت سه بعدی

win-T نمایش پنجره کوچکی از برنامه های باز در تسکبار

win-L قفل کردن ویندوز

win-F باز کردن منوی جستجو


:: برچسب‌ها: میانبرهای ضروری, میاتبرهای صفحه کلیدی, میانبرهای اصلی ویندوز, میانبرهای ورد, میانبرهای اصلی مرورگرها،دامناب

ساختن یک صفحه در گوگل پلاس برای سایت و وبلاگ خود

+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ساعت 21:32 شماره پست: 114
اگر قصد ساخت صفحه ای در شبکه اجتماعی گوگل پلاس برای سایت یا وبلاگ خود دارید، به راحتی و با طی چند مرحله می توانید این کار را انجام دهید.

ایجاد یک صفحه خیلی ساده است. البته در ابتدا شما نیاز به ورود به حساب گوگل خود دارید. به قسمت ساخت صفحه جدید در گوگل پلاس بروید. در این صفحه، یکی از موضوعات را طبق روند کاری سایت خود انتخاب کنید. مانند : "کسب و کار و یا محل" ، "محصول تجاری" ، "شرکت یا سازمان" ، "هنر ، سرگرمی یا ورزش ،"و .

پس از اینکه مناسب ترین موضوع را انتخاب کردید، در کادر باز شده آدرس و عنوان سایت خود را وارد کنید. در پایین صفحه بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید. در صفحه جدید، شرح مختصری در مورد سایت خود بنویسید. بر روی گزینه "پایان" کلیک کنید.

صفحه سایت شما در گوگل پلاس ایجاد شده و حالا می توانید مطالب سایت یا وبلاگ خود را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید.



:: برچسب‌ها: گوگل پلاس, وبلاگ،ساختن گوگل پلاس برای سایت
[عنوان ندارد]
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم آذر 1392 ساعت 21:22 شماره پست: 113
مطلب بصورت موقت و بدون نمایش در وبلاگ ثبت شده است
معرفی ریش تراش 6990 فیلیپس                                قیمت: 95000  هزارتومان به مدت محدود
ریش تراش 6990 فیلیپسماشین ریش تراش سه تیغ 6990
ریش تراش فیلیپس مدل HQ6990 مجهز به تکنولوژی فوق العاده بلند کردن مو و سپس برش می باشد که بر کیفیت اصلاح ، بسیار موثر است . این سیستم برگرفته از طرح تیغه های دو گانه می باشد تیغه اول موجب بالا آمدن مو از روی صورت شده و تیغه پایینی آنرا از پایین ترین بخش کوتاه می کند . به دلیل اصلاح از لایه زیری پوست ، موهای صورت شما در مقایسه با اصلاح با ریش تراشهای معمولی که مجهز به این سیستم نیستند ، دیرتر رشد می کند .
سری تیغه بسیار نازک و دارای فاصله بسیار نزدیک به پوست صورت می باشد . به دلیل سیستم عملکرد انعکاسی تیغه ها و سری فوق العاده انعطاف پذیر ، تیغه ها به تمامی نقاط صورت دسترسی پیدا کرده و اصلاحی فوق العاده تمیز را برای شما به ارمغان می آورد .
دستگاه در مدت 1 ساعت شارژ می شود و در طول 10 روز قابل استفاده می باشد .

این دستگاه مجهز به انتخابگر ولتاژ اتوماتیک می باشد و برای ولتاژهای محدوده 100 تا 240 ولت مناسب می باشد .

 

  ارســــــــــــــــــــــــال رایــــــگان بـه تـمام نـقاط كشـــور

  دارای ماه گارانتی محصول در سراسر كشور

  بیش از 500شعبه نمایندگی خدمات پس از فروش در ایران

در صـورت سـوال در مـورد مـحصول با ایمیل های زیر در ارتباط باشید.

bitabg@yahoo.com - info@damanab.ir 

یـا با شـماره زیـر تـماس حاصـل فـــرمایید.09391112564

از دیگر مزایای این دستگاه ، داشتن دستگیره ای بر روی دستگاه میباشد که شما میتوانید زمانی که میخواهید آب شرب تصفیه شده تهیه نمایید ، دستگاه تصفیه آب را در مدار قرار داده و آب را با فشار کم باز نموده و آب از فیلتر ها گذشته و تصفیه میگردد و زمانی که نیاز دارید برای شستشو یا … از آب استفاده نمایید ، با چرخش دستگیره تعبیه شده بر روی دستگاه ، فیلترها را از مسیر تصفیه آب خارج کرده و آب را به صورت مستقیم استفاده نمایید

دستگیری اراذل اوباش هشترود

عکس های جدید بازیرگران مشهور هالیوود

زمان پرداخت یارانه ها

یک ,    ,های ,تست ,صفحه ,ها ,        ,می توانید ,خود را ,را به ,را در ,خرید لوازم خانگی ,عنوان ندارد نوشته ,گذاشتییدلمو شکستی تنهام ,شرایط اعطای تسهیلات

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Banooyeshomali anriederro bazdan 2 دانلود تحقیق، پروژه و مقاله عرفان نقش corciaticir Carolyn's blog لاغری WORLD Science ترفندز نیوز